Управління
У чому різниця між багатоканальним і багатоканальним?

Омніканальність і багатоканальність — це два терміни, які часто використовуються як синоніми в контексті клієнтського досвіду, клієнтського досвіду та споживчого досвіду. Однак між ними є значні відмінності. У цій статті ми розглянемо... читати далі

Управління
Скільки коштує мобільний додаток?

Мобільні програми стали невід’ємною частиною сучасного бізнесу, оскільки вони надають компаніям зручний спосіб взаємодії зі своїми клієнтами та покращують їхній загальний досвід. Однак одне з найпоширеніших питань, які виникають у бізнесу, таке... читати далі

Управління
Як запровадити рішення Business Intelligence у своїй компанії?

Business Intelligence (BI) — це керований технологіями процес, який дозволяє компаніям аналізувати дані та отримувати розуміння своїх операцій, клієнтів і конкурентів. BI-рішення можуть допомогти підприємствам приймати обґрунтовані рішення, покращити роботу... читати далі

Маркетинг
5 стратегій Customer Experience

Взаємодія з клієнтами є життєво важливим аспектом будь-якого бізнесу. Він визначається як загальний досвід, який отримує клієнт під час взаємодії з компанією чи брендом. Взаємодія з клієнтами може залежати від багатьох факторів, починаючи від якості... читати далі

CRM
У чому різниця між ERP і CRM, DMS або MRP?

ERP, CRM, DMS і MRP — це всі види програмних рішень, які використовуються в бізнес-операціях. Хоча вони можуть звучати подібно, вони призначені для різних цілей і покращують різні аспекти взаємодії з клієнтами, досвід клієнтів і споживачів... читати далі

Маркетинг
4 елементи, які роблять відеовміст успішним

Відеоконтент став важливою частиною цифрового маркетингу та може бути потужним інструментом для залучення аудиторії та просування продуктів чи послуг. Однак не весь відеоконтент є успішним. У цій статті ми розглянемо чотири елементи, які... читати далі

Управління
Програмне забезпечення для виробничих компаній

Програмне забезпечення для виробничих компаній є важливим інструментом для підприємств, які хочуть залишатися конкурентоспроможними на сучасному ринку. Це може допомогти компаніям оптимізувати свою діяльність, підвищити ефективність і покращити взаємодію з клієнтами, клієнтський досвід і... читати далі

Управління
Співпраця відділу розробників з клієнтом

У сучасному швидкоплинному світі технологій співпраця між відділом розробників і клієнтом стала вирішальною для створення успішного продукту. Досвід клієнта, клієнтський досвід і споживчий досвід залежать від... читати далі

Маркетинг
7 речей про обслуговування клієнтів, які вам потрібно знати

Коли справа доходить до успішного ведення бізнесу, одним із найважливіших аспектів є надання якісного обслуговування клієнтів. У сучасному світі, де клієнти мають доступ до численних варіантів і платформ для висловлення своєї думки, позитивний клієнт... читати далі

CRM
Подібності та відмінності ERP проти CRM

ERP (Enterprise Resource Planning) і CRM (Customer Relationship Management) — це дві важливі системи програмного забезпечення для бізнесу, які допомагають організаціям керувати різними аспектами своєї діяльності. Хоча обидві системи відіграють вирішальну роль у бізнесі... читати далі

Маркетинг
Виховання потенційних клієнтів – як відновити контроль над потенційними клієнтами?

Виховання потенційних клієнтів — це процес побудови відносин із потенційними клієнтами та спрямування їх через воронку продажів до покупки. Однак не всі потенційні клієнти готові негайно купити, а деяким може знадобитися більше часу, щоб прийняти рішення про покупку.... читати далі

Управління
5 кроків до віддаленого та якісного телефонного зв'язку

Зі збільшенням віддаленої роботи та використання інструментів віртуального спілкування телефонні послуги стали більш важливими для бізнесу, ніж будь-коли. Надання якісних телефонних послуг може допомогти підприємствам побудувати міцні стосунки з клієнтами та... читати далі