Модель AIDA — це загальновживана маркетингова та рекламна структура, що означає увагу, інтерес, бажання та дію. Це чотириетапна модель, яка описує процес, через який проходить споживач, коли він розглядає можливість придбання продукту... читати далі
Оскільки соціальні медіа продовжують відігравати значну роль у нашому житті, вони постійно розвиваються та з’являються нові тенденції. Ось деякі з тенденцій, які, як очікується, домінуватимуть у соціальних мережах у 2023 році: Збільшення використання відеовмісту Відеовміст... читати далі
Що стосується відеомаркетингу, компанії мають широкий вибір платформ, але двома найпопулярнішими є YouTube і Facebook. Хоча обидві платформи пропонують унікальні переваги, компаніям потрібно враховувати свої цілі та цільову аудиторію... читати далі
Створення логотипу компанії є важливою частиною створення ідентичності бренду. Логотип — це візуальне представлення компанії, яке може допомогти передати її цінності, особистість, продукти чи послуги. Ось кілька ключових кроків для створення компанії... читати далі
Мета бренду є причиною існування бренду, крім простого отримання прибутку. Саме вище покликання керує рішеннями та діями бренду, і це те, що відрізняє його від конкурентів. Чітка мета бренду може допомогти створити лояльність до бренду та... читати далі
Що стосується стратегій ціноутворення, багато компаній за замовчуванням використовують стратегію низьких цін як спосіб залучити клієнтів і збільшити продажі. Однак конкуренція лише за ціною може бути нежиттєздатною та завдати шкоди прибутковості бізнесу в довгостроковій перспективі.... читати далі
У сучасну епоху цифрових технологій електронна комерція є швидкозростаючою галуззю, але з цим зростанням приходить конкуренція. Якщо ви прагнете збільшити продажі в електронній комерції, існує багато стратегій, якими ви можете скористатися, щоб залучити більше трафіку на свій веб-сайт і заохотити клієнтів... читати далі
Знижки завжди були невід’ємним елементом електронної комерції, і їх ефективність була доведена знову і знову. Знижки можна використовувати по-різному, наприклад, зменшити ціну на товар, пропонувати безкоштовну доставку або надавати... читати далі
Ландшафт цифрового маркетингу постійно розвивається, і однією з найбільших змін за останні роки стала поступова відмова від сторонніх файлів cookie. Файли cookie третіх сторін давно використовуються для відстеження поведінки користувачів і збору даних для інформування маркетингу... читати далі
Пошукова оптимізація (SEO) є важливим аспектом цифрового маркетингу, але навколо неї існує багато міфів, які можуть призвести до плутанини та неправильних стратегій. Ось кілька більш і менш відомих міфів про SEO: Міф: SEO є одноразовим... читати далі
Рекламні кампанії є невід’ємною частиною маркетингової стратегії будь-якого бізнесу, але вимірювати їх ефективність може бути складно. Ось кілька основних показників і методів вимірювання ефективності рекламних кампаній: охоплення та... читати далі
Індустрія іграшок завжди була відома своїми інноваційними способами поєднання онлайн-і офлайн-світів, щоб створити унікальний і захоплюючий досвід для дітей. Нещодавно індустрія вийшла на новий рівень, увійшовши у світ ігор. Це... читати далі