Маркетинг без файлів cookie

Опубліковано: 24.02.23Маркетинг
Marketing without cookies - what awaits us?

Ландшафт цифрового маркетингу постійно розвивається, і однією з найбільших змін за останні роки стала поступова відмова від сторонніх файлів cookie. Сторонні файли cookie тривалий час використовувалися для відстеження поведінки користувачів і збору даних для розробки маркетингових стратегій, але через посилення проблем конфіденційності та нові правила їх використання обмежується. Отже, що це означає для маркетологів та їхніх стратегій?

Одним із підходів, який набуває популярності, є збір даних першої сторони. Це передбачає збір даних безпосередньо від користувачів за допомогою заявок, опитувань та інших методів. Встановлюючи прямі стосунки з клієнтами, компанії можуть краще зрозуміти їхні вподобання та поведінку та відповідним чином адаптувати свій маркетинг. Перевага цього підходу також полягає в більшій сумісності з конфіденційністю, оскільки користувачі мають більше контролю над своїми даними.

Інший варіант – зосередитися на контекстній рекламі. Замість того, щоб покладатися на дані користувачів, цей підхід націлює оголошення на основі вмісту сторінки або контексту, у якому вони з’являються. Це може бути ефективним для охоплення користувачів, які можуть не відстежуватися за допомогою файлів cookie, а також може допомогти переконатися, що реклама є більш релевантною вмісту, який споживається.

Хоча поступова відмова від сторонніх файлів cookie може спричинити певні труднощі, вона також дає можливість переглянути маркетингові стратегії та вивчити нові підходи. Зосереджуючись на даних першої сторони та контекстній рекламі, маркетологи можуть продовжувати ефективно охоплювати свою аудиторію, поважаючи конфіденційність користувачів.

Впровадження системи CRM також може бути корисним у цьому новому ландшафті, оскільки це дозволяє краще керувати потенційними клієнтами та відстежувати переваги та поведінку клієнтів. Використовуючи систему CRM для збору даних першої сторони, маркетологи можуть продовжувати створювати ефективні маркетингові стратегії навіть без використання файлів cookie.

Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити ваш маркетинг.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.

Author Avatar Лукаш Магерович

Менеджер по ключовим клієнтам. Підтримує клієнтів у процесі впровадження та налаштування системи Firmao. Має широкі знання CRM-систем. Він співпрацює з клієнтами, щоб зрозуміти їхні потреби та допомогти налаштувати систему відповідно до їхніх конкретних вимог.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao