Автоматизація маркетингу за допомогою CRM

Опубліковано: 04.08.21Маркетинг

Автоматизація маркетингу була дуже популярним методом покращення процесів продажів в останні роки. Що таке автоматизація маркетингу і як її використовувати в бізнесі? Нижче ви знайдете відповіді на свої запитання.

З кожним роком стандартними методами маркетингу стає все важче зацікавити клієнтів. Конкуренція постійно зростає, тому необхідно використовувати все нові й нові способи підвищення ефективності реклами, тим самим залучаючи нових клієнтів. Автоматизація маркетингу неодмінно допоможе адаптуватися до постійних змін.

Автоматизація маркетингу – що це?

Автоматизація маркетингу – це проведення маркетингових заходів з використанням необхідного, спеціалізованого програмного забезпечення та інструментів, створених для вдосконалення процесів продажів.
Завдання автоматизації - підвищення ефективності проведених кампаній. Завдяки відповідним інструментам система автоматично збирає та обробляє дані про потенційних клієнтів. Таким чином усувається трудомісткий ручний збір даних такого типу та їх аналіз. Ми отримуємо готову інформацію про те, на що варто звернути увагу при створенні кампанії та глибокий аналіз процесів, щоб краще зрозуміти та задовольнити потреби клієнта.

Після аналізу програмне забезпечення автоматично визначає та групує потенційних клієнтів.
На наступному етапі він надсилає клієнтам персоналізоване маркетингове повідомлення. Таким чином ми уникаємо надсилання спаму, який дратує наших клієнтів. Система аналізуватиме, що зацікавило клієнта на нашому веб-сайті, наприклад, шляхом моніторингу та аналізу переміщень веб-сайту. Програма підготує пропозицію та рекламу та автоматично надішле клієнту цікавий контент електронною поштою.
Щоб цей тип маркетингової машини працював бездоганно та 100%, необхідно буде інтегрувати його з програмним забезпеченням CRM, розсилкою та ERP.

Як це працює на практиці?

Напевно, ви неодноразово помічали, що коли ви хочете залишити веб-сайт, не зробивши жодних покупок, вас запитують, чи дійсно ви хочете залишити веб-сайт. Або коли ви переглядаєте продукти в інтернет-магазині, чи є у вас пропозиції щодо продуктів, які переглядали інші клієнти? Це заслуга автоматичного маркетингу. Аналізуючи покупки інших клієнтів, система здогадується, що ви також повинні бути зацікавлені в товарі. Ви залишили кошик з продуктами? Можливо, ви забули заплатити? Система також враховує це, тому виводить сповіщення. Ви були на сайті і вас нічого не зацікавило? Якщо ви дали згоду на обробку даних у маркетингових цілях, наприклад, під час створення облікового запису на певному веб-сайті, програмне забезпечення автоматично надішле вам персоналізовану пропозицію на вашу електронну адресу. Просто і геніально водночас!

Які переваги?

Крім скорочення витрат і звільнення ваших співробітників від виконання виснажливих аналізів, ви, звичайно, повинні згадати про побудову комунікації з клієнтом. Автоматична, але персоналізована електронна пошта з вигідною пропозицією обов'язково зацікавить клієнта. Крім того, він виглядає професійно, що позитивно вплине на імідж вашої компанії.

Firmao пропонує інтеграцію з SALESmanago.

SALESmanago – це платформа, яка дозволяє досягти найвищих результатів продажів за допомогою автоматизованих інструментів персоналізованого маркетингу. Серед іншого, він пропонує інструменти для ідентифікації потенційних клієнтів, які заходять на веб-сайт або в інтернет-магазин, і відстежує їх поведінку. Його можна інтегрувати з провідними платформами електронної комерції, а також із Facebook і Twitter, операторами SMS і CRM. Це дуже багатий інструмент для онлайн-маркетингової діяльності.

Запрошуємо вас слідкувати за нашими Facebook сторінку новин і читайте інші записи на нашому блог.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao