
Інтерактивний контент стосується будь-якого типу контенту, який вимагає активної участі глядача, а не просто пасивного споживання. Це може включати вікторини, опитування, опитування, ігри, калькулятори та інтерактивні відео та інші типи вмісту.
Мета інтерактивного контенту — залучити глядача та спонукати його взаємодіяти з контентом, а не просто пасивно його споживати. Це може допомогти підвищити залученість, утримання та коефіцієнти конверсії, а також надати цінні дані та зрозуміти вподобання та поведінку клієнтів.
Інтерактивний вміст можна використовувати в різних контекстах, від маркетингу та реклами до освіти та навчання. Його можна використовувати для покращення взаємодії з користувачем, підвищення впізнаваності бренду та надання цінної інформації про вподобання та поведінку клієнтів.
Загалом інтерактивний вміст є ефективним способом залучення глядачів і створення більш захоплюючих і незабутніх вражень. Використовуючи інтерактивні елементи у своєму вмісті, компанії можуть підвищити залученість, підвищити впізнаваність бренду та отримати цінну інформацію про поведінку клієнтів.
Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити ваш маркетинг.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.