
Активність бренду, також відома як маркетинг цілей або цілеспрямований маркетинг, стосується того, коли бренд займає позицію щодо соціальної, політичної чи екологічної проблеми та включає її у свою маркетингову стратегію. Ідея полягає в тому, щоб створити емоційний зв’язок із споживачами, приєднавшись до справи, яка їх хвилює. Останніми роками бренд-активізм стає все більш популярним, але він також має проблеми та переваги.
Проблеми бренд-активізму:
- Ризик відчуження клієнтів, які не згодні з позицією бренду.
- Потреба в автентичності та послідовності в повідомленнях і діях бренду, інакше бренд ризикує бути сприйнятим як лицемірний або опортуністичний.
- Проблема балансу між соціальною відповідальністю та прибутковістю.
- Складність вибору правильного питання для узгодження та ефективного донесення позиції бренду щодо цього питання.
Переваги бренд-активізму:
- Побудова міцніших відносин із клієнтами, які поділяють цінності бренду.
- Диференціація бренду серед конкурентів шляхом виділення та створення унікальної ідентичності бренду.
- Залучення соціально свідомих споживачів, які активно шукають бренди, які відповідають їхнім цінностям.
- Створення позитивних асоціацій з брендом і підвищення репутації бренду.
Щоб успішно включити активізм бренду в маркетингову стратегію, важливо спочатку визначити проблему, з якою бренд хоче узгодити, і визначити, як бренд може достовірно та послідовно включити цю проблему у свої повідомлення та дії. Це може включати партнерство з відповідними організаціями або пожертви на суміжні цілі. Також важливо чітко та прозоро донести до споживачів позицію бренду щодо проблеми. Якщо діяти ефективно, активність бренду може допомогти побудувати міцніші стосунки з клієнтами, виділити бренд і підвищити його репутацію.
Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити ваш маркетинг.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.