Концепція 4C – що це?

Опубліковано: 19.05.22Управління
The 4C concept - what is it

Концепція 4C – це маркетингова модель, яка фокусується на клієнті та його потребах. Це більш орієнтований на клієнта підхід до маркетингу, ніж традиційна модель 4P, яка фокусується на продукті, ціні, просуванні та місці.

4C комплексу маркетингу:

  1. Потреби та бажання клієнтів: це передбачає розуміння потреб і бажань цільового ринку та адаптацію комплексу маркетингу для задоволення цих потреб.
  2. Вартість для клієнта: це передбачає розгляд ціни та ціннісної пропозиції продукту чи послуги з точки зору клієнта.
  3. Зручність: це передбачає розгляд легкості та зручності придбання продукту чи послуги, включаючи такі фактори, як наявність, доступність і канали розповсюдження.
  4. Комунікація: це передбачає розробку ефективних комунікаційних стратегій для просування продукту чи послуги, включаючи рекламу, зв’язки з громадськістю та особисті продажі.

Концепція 4C заохочує маркетологів переключити свою увагу з особливостей і переваг продукту на потреби та бажання клієнта. Зосереджуючись на потребах клієнтів і відповідним чином адаптуючи маркетинговий комплекс, компанії можуть створювати ефективніші маркетингові кампанії та будувати міцніші стосунки зі своїми клієнтами.

Загалом концепція 4C підкреслює важливість розуміння та задоволення потреб клієнта для створення успішних маркетингових стратегій і формування довгострокової лояльності клієнтів.

Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити управління у вашій компанії.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao