Чи замислювалися ви, як змінюється менеджмент компанії за допомогою системи Firmao? Чи справді запровадження системи у вашій компанії прискорить роботу? Подивіться, як покращилася робота в Screen Network після впровадження системи Firmao.
З наступної статті ви дізнаєтесь, серед іншого, які функції є вирішальними в щоденній роботі продавця з системою, і що робить роботу набагато ефективнішою з системою Firmao.
Чим займається Screen Network?
Для початку варто охарактеризувати діяльність зазначеної компанії. Які функціональні можливості системи є особливо корисними, багато в чому залежить від щоденних обов’язків відповідної компанії.
Screen Network є лідером ринку Digital Out of Home, сучасного спілкування в міських просторах. Вони керують найбільшою в країні мережею (понад 20 тис. екранів), яка працює в рамках єдиної інтегрованої ІТ-системи. Щодня повідомлення, які відображаються на екранах Screen Network, охоплюють понад 6 мільйонів людей, охоплюючи 6 із 10 поляків, які перебувають далеко від дому.
Вони спеціалізуються на реалізації інноваційних, відзначених нагородами Digital OOH кампаній, широкоформатних світлодіодних екранів і штор, розташованих у центрах великих міст, а також екранів у торгових центрах, спортзалах, на вокзалах чи аеропортах по всій країні.
Проблеми в щоденній роботі продавців Screen Network
Клієнт шукав систему, щоб організувати роботу продавців і полегшити їм фіксацію контактів. Співробітники почали вводити клієнтів і планувати контакти з ними у вигляді завдань. Швидко стало зрозуміло, що продавці дуже охоче користуються системою, оскільки вона значно пришвидшила роботу з контактування з клієнтами.
Як система Firmao покращила роботу Screen Network?
Вони можуть використовувати свій час на роботі більш ефективно, оскільки система проста у використанні. Планування заходів, які проводяться з потенційними клієнтами, дозволяє підвищити ефективність у вигляді економії часу. Було запроваджено автоматизацію для перерозподілу потенційних потенційних клієнтів. Він передбачає призначення нового продавця, відповідального за контакт, якщо відповідальний за клієнта тривалий час не виходив на зв’язок. Було значно покращено процес обслуговування клієнтів.
Через деякий час ми отримали повідомлення про необхідність детальної звітності про діяльність працівників. Виходячи з цього, ми ввели в програму додатковий функціонал, який дозволяє досягати цілей для співробітників і цільових показників продажів, поставлених у часі. У рамках додаткових змін було підготовлено кілька звітів, які беруть дані, заповнені в системі співробітниками. Вони показують ефективність окремих продавців за певний період часу порівняно з встановленим планом. Він відображає як відсоток виконання плану, так і точні цифри на кожному етапі завершення.
Крім того, в рамках автоматизації кожен співробітник отримує щоденний звіт про свою діяльність, виконану в системі. Крім того, менеджери отримують звіти про роботу своїх співробітників, що дозволяє швидко реагувати в разі падіння продуктивності.
Впровадження системи значно полегшило потік інформації та можливість відстежувати ефективність роботи співробітників і всієї компанії Screen Network. А як система Firmao вплине на ваше підприємство? Які аспекти діяльності вашої компанії будуть оптимізовані? Які функції стануть вирішальними у виконанні щоденних обов’язків ваших співробітників?
Зареєструйтесь і подивіться, як система Firmao підвищить ефективність процесів вашої компанії.
Не соромтеся звертатися до нас для майбутніх реалізацій, ми будемо раді відповісти на будь-які запитання! ПОСИЛАННЯ