ПРРО – проблема чи можливість?

Опубліковано: 20.10.23Управління

Про програмне забезпечення для реєстрації платіжних операцій ми чуємо вже 3 роки. Однак багато людей досі не розуміють, що це таке і для чого використовується. Сьогодні, у зв’язку з поверненням штрафів з 01.10.2023 в Україні, як ніколи важливо це зрозуміти.

На нашу думку, для комплексного вивчення питання ПТР програмного забезпечення необхідно відповісти на такі питання:

  • Що це?
  • Чому це необхідно?
  • Кому це потрібно?
  • Як з ним працювати?

Розглянемо кожен з них на прикладі CashDesk:

Що таке касовий апарат?

Касові апарати – це зручне рішення для реєстрації товарних чеків в органах ДПС під час проведення розрахункових операцій (як готівкових, так і безготівкових), повна заміна традиційного касового апарату (РРО). В Україні такі рішення стали доступними законом з 1 серпня 2020 року.

Навіщо потрібні касові апарати?

Навіщо вони державі? Одним словом, це зручний інструмент для забезпечення податкової дисципліни, контролю за грошовим обігом та збільшення надходжень до бюджету.

Але нас більше цікавить, як це вплине на підприємців. Якщо ви досить глибоко розберетеся в цьому питанні, то зрозумієте, що цей інструмент не тільки не шкодить підприємцям, а навпаки має багато переваг, як фінансових, так і функціональних. Розглянемо основні переваги касових апаратів на прикладі CashDesk:

  • економічно (100 грн/міс за 1 касу),
  • повна заміна касового апарату,
  • зручність і простота використання,
  • доступ до сервісу 24/7,
  • онлайн підтримка,
  • відправлення маркетингових матеріалів у квитанції,
  • наявність офлайн режиму роботи.

Кому потрібен касовий апарат?

Застосування касових апаратів є обов'язковим для:

ФОП 2, 3 та 4 груп незалежно від виду діяльності та розміру доходу.
Фізичні особи-підприємці на загальній системі оподаткування.

Виняток становлять фізичні особи-підприємці (далі – ФОП), які є платниками єдиного податку 1 групи. Відповідно до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України ці суб’єкти не використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО). Касові апарати/ПТР не застосовуються, якщо покупець сплачує кошти виключно на поточний рахунок (на банківські рахунки у форматі IVAN).

Як почати працювати з касовим апаратом?

Для того, щоб почати працювати з PTR, необхідно спочатку вибрати провайдера для роботи, наприклад CashDesk. Незалежно від вибору програмного забезпечення, перед початком роботи з касовим апаратом необхідно:

  • Зареєструвати місце провадження діяльності (магазин, кафе тощо) – форма 20-ОПП.
  • Зареєструвати реєстратора ПЗ – форма 1-ПРО.
  • Зареєструвати касира, який працюватиме з касовим апаратом з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) – форма 5-ПРО.

CashDesk надає можливість пройти весь процес реєстрації в рамках свого сервісу, що значно спрощує роботу.

Висновок

Враховуючи все вищесказане, можна з упевненістю сказати, що це не проблема, а скоріше чудова можливість оптимізувати процеси та заощадити. Тим більше, що зробити все дуже просто. А якщо у вас залишилися запитання щодо ПРРО, звертайтесь на гарячу лінію СashDesk за номером 0 800 21 23 07.

Бажаємо успіхів!

Ця стаття була написана у співпраці з Каса.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao