
Шукаєте рішення для підвищення ефективності продажів, автоматизації операцій і кращого управління процесами у своїй компанії? Подивіться, як Essenz вирішив усі ці проблеми за допомогою впровадження Firmao.
Із наведеної нижче статті ви дізнаєтесь, серед іншого, які функціональні можливості є ключовими для автоматизації процесу продажів у системі та що робить роботу набагато ефективнішою з системою Firmao.
Реалізація
Кожна компанія, зважаючи на специфіку свого бізнесу, знаходить в системі Firmao інші найбільш корисні та бажані функції, які полегшують щоденну роботу та скорочують час виконання багатьох обов'язків. Essenz — компанія дермокосметики та добавок на основі рослинних екстрактів, отриманих методом надкритичної екстракції.
Клієнт хотів запровадити панель клієнтів, щоб обробляти запити від підрядників у формі завдань із певними статусами, відображати клієнтів через Google Maps для продавців і безперебійно керувати процесом, пов’язаним із замовленнями співробітниками, а також працювати з повним керуванням запасами.
Під час перших дистанційних конференцій ми зосередилися на актуальних головоломках і проблемах, пов’язаних із процесом розміщення замовлень через співробітників. Завдяки можливості визначати користувальницькі статуси для документів і опціям, пов’язаним із персоналізацією представлень даних у списках документів, ми змогли досягти чіткого та прозорого перегляду, що вилилось у швидкість і час обробки замовлень у зв’язку з роботою на складі. управління, і таким чином прискорюється ефективність офісних працівників.
Під час впровадження ми також використовували нашу панель клієнтів, збагачуючи її індивідуальними змінами, які ми обговорювали під час наступних конференцій та аналізу. Кінцевим результатом став повнофункціональний інтернет-магазин, інтегрований з нашою платформою Firmao. Найголовніше – створення індивідуального рішення жодним чином не збільшило витрати, пов’язані з підпискою на рішення – таке поєднання дозволяє повністю оптимізувати витрати за допомогою одноразової плати за налаштування.
Переважаючим функціоналом, завдяки якому він зупинив свій вибір на нашій системі, є можливість персоналізації кожного модуля в програмі – програма дозволяє приховувати непотрібні поля та додавати нові, тому ми можемо повністю впливати на зовнішній вигляд програми. Додатковою перевагою стало те, що всі окремі зміни були проаналізовані в дуже короткий термін і впроваджені відповідно до запланованого терміну завершення.
Співробітники клієнта можуть розраховувати на нашу підтримку в будь-який час у вигляді дистанційних дзвінків, телефонних дзвінків і безпосереднього контакту з керівником організації.
Не соромтеся зв’язуватися з нами для майбутніх реалізацій, будь-які запити дуже вітаються! ПОСИЛАННЯ