Створюйте красиві форми у Figma через Weavely та збирайте відповіді в Firmao CRM

Опубліковано: 31.01.24Управління

У цій статті ми покажемо вам, як інтегрувати Firmao CRM з Weavely і чим це може бути корисним для вашої компанії. 

Weavely це безкодовий конструктор форм, який безпосередньо інтегрується з Figma. Він дозволяє користувачам створювати повністю власні форми у Figma, а плагін Weavely автоматично перетворює ці проекти на робочі веб-форми. Його використовують дизайнери ux по всьому світу для створення форм зворотного зв’язку, форм вступу на роботу, опитувань тощо.

Zapier — це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми, інструменти та автоматизувати вашу роботу. Інтеграція Zapier, Firmao і Weavely дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли ви отримаєте нове подання форми в Weavely, дані перейдуть прямо до Firmao та створять нову компанію. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій.

Zapier – тригери та дії

Інтеграція між Zapier, Firmao та Weavely пропонують різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами. Ми рекомендуємо перевірити це самостійно, щоб знайти оптимальний спосіб використання цього програмного забезпечення. 

Тригери: це події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути нове надсилання форми в Weavely.

Дії: це конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли надсилається нова форма, у Firmao можна створити нову компанію.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.

Weavely: Підключаючи Weavely до Zapier, просто увійдіть, використовуючи свій обліковий запис Weavely.

Як створити робочий Zap

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap із Weavely як тригером і Firmao як дією – звичайно, ви можете перевірити це самостійно та робити інші цікаві Zap-и, використовуючи ці програми разом – вас чекає багато можливостей!

  1. Виберіть тригер: Weavely – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Нове подання.
  2. Налаштуйте перший крок. Виберіть форму, з якої ви хочете отримувати відповіді.
  3. Перевірте працездатність зап.
  4. Налаштувати другий етап – виберіть Firmao та виберіть, яку дію має активувати тригер, напр. Компанія буде створена в Firmao.
  5. Налаштуйте перший крок. 
  6. Заповнити дані – заповнити дані щодо полів з Weavely.
  7. Перевірте працездатність зап.
  8. Автоматика готова! У результаті, коли буде подано нову форму, буде створено компанію в Firmao.  

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням.  

Яку вигоду ви можете отримати від використання Firmao CRM з Weavely?

Безсумнівно, поєднання програмного забезпечення дає компанії значний поштовх у їхніх доходах. Є кілька ключових аспектів, у яких така інтеграція допоможе: 

  • Простий у використанні генератор форм – дозвольте штучному інтелекту створювати ваші форми у Figma за допомогою Weavely та надсилати відповіді прямо до Firmao CRM. 
  • Останні дані клієнтів – інтеграція забезпечує безперебійну передачу даних між Weavely і Firmao CRM, зменшуючи ручне введення даних і мінімізуючи помилки. Більше того, ви можете аналізувати дані в CRM, щоб зрозуміти, чого хочуть ваші клієнти.
  • Кращий підхід до клієнтів – бути готовим до потреб своїх клієнтів. Створіть форми, у яких клієнти зможуть виправдати свої очікування, і підготуйте персоналізовані пропозиції для кожного клієнта.
  • Краще управління відносинами з клієнтами – за допомогою уніфікованої системи відносини з клієнтами можна управляти ефективніше. Це включає відстеження взаємодії з клієнтами, керування потенційними клієнтами та надання персоналізованих послуг на основі консолідованих даних.
  • Зручність для клієнтів – прості у використанні та зрозумілі форми є кращим способом зв’язку з новим клієнтом, ніж старомодні методи. 
  • Генерація потенційних клієнтів Створіть більше потенційних клієнтів для своїх маркетингових кампаній за допомогою приголомшливих форм, які збирають інформацію про потенційних клієнтів безпосередньо в Firmao
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao