Автоматизуйте розсилку SMS – інтеграція KrispCall і Firmao Zapier

Опубліковано: 02.07.24Управління

У цій статті ми покажемо, як підключитися Firmao з KrispCallі для чого можна використовувати цю інтеграцію. Це надзвичайно просто, тому що це робиться наскрізь Zapier.

KrispCall це платформа хмарної телефонії, призначена для оптимізації вашого ділового спілкування. За допомогою KrispCall ви можете керувати дзвінками, повідомленнями та взаємодією з клієнтами з єдиного інтерфейсу, що полегшує підтримку зв’язку та продуктивність. KrispCall є найбільш економічно ефективним інструментом зв’язку в галузі за співвідношенням ціни та якості.

Ключові особливості

  • Уніфікований зв’язок: об’єднайте всі свої канали зв’язку – голос, SMS і миттєві повідомлення – в одну просту у використанні платформу.
  • Віртуальні номери: придбайте місцеві, безкоштовні або міжнародні номери, щоб встановити присутність у різних регіонах без фізичних офісів.
  • Керування викликами: розширена маршрутизація викликів, переадресація викликів, IVR, голосова пошта та запис викликів для покращення обслуговування клієнтів.
  • Командна співпраця: інтегровані інструменти для командного обміну повідомленнями, конференцій і спільних телефонних ліній для покращення внутрішнього спілкування.
  • Масштабованість: легко масштабується для зростання вашого бізнесу, незалежно від того, чи є ви стартапом чи підприємством.

Zapier — це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми та інструменти, що дозволяє автоматизувати вашу роботу. Інтеграція між Zapier, Firmao і KrispCall дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли ви виставляєте новий рахунок-фактуру, дані надходять безпосередньо до Krispcall, у результаті чого клієнту надсилається SMS-повідомлення. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій і гарантує, що у вас є актуальні дані.

Zapier – тригери та дії

Інтеграція між Zapier, Firmao і Krispcall пропонує різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами.

Тригери: це події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути Нове завдання, Рахунок-фактура, Угода, Компанія у Firmao.

Дії: це конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли в Firmao створюється нова компанія, новий контакт можна створити в Krispcall.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.
Krispcall: Щоб підключити Krispcall до Zapier, вам потрібен ключ API та секретний ключ. Обидва облікові дані ви можете отримати в налаштуваннях. Перейдіть в «Налаштування», натисніть «Розробник». Скопіюйте та вставте облікові дані в Zapier.

Як створити робочий Zap:

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap із Firmao як тригером і Krispcall як дією – звичайно, ви можете перевірити це самостійно та робити інші цікаві Zap, використовуючи ці програми разом – багато можливостей чекають!

  1. Виберіть тригер Firmao – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Новий рахунок-фактура.
  2. Налаштуйте перший крок.
  3. Перевірте дані та протестуйте продуктивність Zap.
  4. Налаштувати другий етап – виберіть Krispcall і виберіть, яку дію має активувати тригер, напр. SMS-повідомлення буде надіслано клієнту.
  5. Заповніть дані в правильному порядку, напишіть шаблон повідомлення.
  6. Перевірте працездатність зап.
  7. Автоматика готова! У результаті, коли в Firmao створюється новий рахунок-фактура, дані надходять до Krispcall, що призведе до надсилання SMS-повідомлення. 

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням. 

Яку вигоду ви можете отримати від використання Krispcall із Firmao?

Немає сумніву, що інтеграція Firmao з Krispcall може значно підвищити загальну ефективність вашої компанії. Ось кілька ключових переваг, які ми хочемо виділити:

1. Підвищена ефективність зв'язку

Поєднання CRM з VOIP і SMS забезпечує єдину платформу для всіх каналів зв’язку, дозволяючи бездоганно керувати взаємодією з клієнтами. Крім того, завдяки інтеграції співробітники можуть швидко отримати доступ до інформації про клієнтів, історії дзвінків і журналів спілкування, не перемикаючись між різними системами.

2. Покращений досвід клієнтів

Системи CRM зберігають детальну інформацію про клієнта, що забезпечує персоналізоване спілкування через VOIP і SMS на основі вподобань клієнта та історії. Функції автоматизованих SMS і дзвінків можна використовувати для надсилання своєчасних оновлень, нагадувань і сповіщень клієнтам, покращуючи їхній досвід.

3. Краще управління та аналіз даних

Усі комунікаційні дані зберігаються в CRM, що забезпечує комплексне уявлення про взаємодію з клієнтами та полегшує аналіз і отримання інформації. Крім того, інтегровані системи пропонують розширені можливості звітності та аналітики, допомагаючи компаніям зрозуміти моделі спілкування та поведінку клієнтів.

4. Поліпшення утримання та задоволеності клієнтів

Автоматизовані подальші дії та своєчасні відповіді допомагають побудувати міцніші стосунки з клієнтами та підвищити рівень утримання. Легкий збір і керування відгуками клієнтів за допомогою SMS-опитувань або подальших дзвінків допомагає зрозуміти потреби клієнтів і покращити послуги.

5. Підвищення ефективності продажів і маркетингу

Цільові кампанії: можливість сегментувати клієнтів на основі історії їх взаємодії дозволяє проводити більш цілеспрямовані та ефективні маркетингові кампанії.

Управління потенційними клієнтами: Ефективне відстеження потенційних клієнтів і керування ними за допомогою інтегрованих засобів зв’язку допомагає ефективніше перетворювати потенційних клієнтів на клієнтів.

Інтеграція з KrispCall працює через Zapier, але якщо вас цікавить нативна інтеграція, зв’яжіться з нами за адресою marketing@firmao.io і повідомте нам, щоб ми могли реагувати на ваші потреби!

Author Avatar Себастьян Чубак

Головний операційний директор. Відповідає за нагляд за всіма аспектами операційної діяльності компанії. Він має великий досвід роботи в індустрії програмного забезпечення CRM і успішно керує командами з розробки продуктів, маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Він відповідає за формування знань і обізнаності про Firmao серед клієнтів.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao